رز موزیک - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

رز موزیک - دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام زود گذشت

امید رمضانی | پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام زود گذشت

موزیک: مهدی دارابی, تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music Meysam Ebrahimi – Zood Gozasht

میثم ابراهیمی زود گذشت


دانلود با کیفیت 128


دانلود با کیفیت 320


------------------------------

متن آهنگ زود گذشت میثم ابراهیمی

یادم نمیره هرچی میره جلو بدتر میشه چند وقته که تو رفتی حواسمو پرت میکنم
اما من به سختی میتونم یادم بره انگار پیشم نشستی آخه تو واسم نفسی
عاشق مگه میتونه عشقشو ول کنه جای خالیشو با یکی دیگه بتونه پر کنه
مگه میتونه که بگذره از اون همه خاطره خیلی باید بگذره عشقت از دلم بره
دروغ بود همش انگار همه بازی بود تو میریختی اشک دیدم واست عادی بود
قلب من شکست انگار که یه خواب بودی زود گذشت و رفت ...
دروغ بود همش انگار همه بازی بود تو میریختی اشک دیدم واست عادی بود
قلب من شکست انگار که یه خواب بودی زود گذشت و رفت ...

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی زود گذشت با لینک مستقیم

بعد تو تا دم صبح تو کوچه ها و من پرسه میزنم تو نیستی تنها شدم
دستی دستی این دلو زدی شکوندی تو حتی پای قولتم نموندی
دروغ بود همش انگار همه بازی بود تو میریختی اشک دیدم واست عادی بود
قلب من شکست انگار که یه خواب بودی زود گذشت و رفت ...
دروغ بود همش انگار همه بازی بود تو میریختی اشک دیدم واست عادی بود
قلب من شکست انگار که یه خواب بودی زود گذشت و رفت

------------------------------

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی